Pràctiques per a treballar el COMPETIC 2  per a les competències C6, C7 i C8



Author: Mercedes Navarro

Curs de COMPETIC 2



Autor: Mercedes Navarro

aquest projecte aniria dirigit a alumnes de primer curs de Cicle Formatiu d'Estilisme d'Indumentària;  es plantejaria abans de començar el projecte a realitzar a l'aula; s'utilitzaria per la recerca d'informació necessària al seu desenvolupament posterior; d'un costat, per l'estudiant és una guia pel procès d'investigació, per tal d'organitzar correctament les diferents etapes (necessita encara una ampliacio dels recursos teorics donats als alumnes); d'altre costat, pel professor és una eina de control d'aquest procés de recerca; paral.lelament és un lloc de trobada tant per compartir les informacions recollides, com per plantejar problemes i solucions, fomentant i reforçant el treball en equip.

Aquest projecte ha estat realitzat en el marc del curs de formació telemàtica "D204 - Ús i dinamització de Moodle" del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya durant el curs 2010-2011

Autor/a: anna m. barriendos simón
Llicència ús: Creative Commons: Reconeixement – NoComercial – CompartirIgual (by-nc-sa)

Materials per donar suport a la formació en centre relacionada amb el Moodle.



Autor/a: Josué Barcia; Pepi Garrote
Llicència: Creative Commons: Reconeixement – NoComercial – CompartirIgual (by-nc-sa)

Aula d'autoaprenentatge adreçada al professorat que vol conèixer les funcionalitats bàsiques dels serveis de La meva XTEC.



Autor/a: Imma Barriendos Valls;Cristina Funes Sánchez; Irene Martínez Pérez; Xavi Suñé Suñé; Sònia Muñoz Garcia; Ramon Pavia Sala; Jaume Aguadé López; Albert Bachiller Canal; Txus Panzano Casca
Llicència: Creative Commons: Reconeixement – NoComercial – CompartirIgual (by-nc-sa)

Aula d'autoaprenentatge adreçada al professorat que vol iniciar-se en la utilització del Moodle.



Autor/a: Imma Barriendos Valls; Cristina Funes Sánchez; Jaume Aguadé López; Albert Bachiller Canal;Txus Panzano Casca
Llicència: Creative Commons: Reconeixement – NoComercial – CompartirIgual (by-nc-sa)