Biblioteca de cursos Moodle

Aquesta és la base de dades de cursos Moodle. Hi podeu aportar còpies de seguretat (en format .zip) de cursos de Moodle que hàgiu elaborat i que no siguin més grans de 20 Mb tot i que, per tal que es puguin restaurar directament als espais del servei Àgora, és recomanable que no superin els 10 Mb. --> Com pujar cursos de Moodle.

Per cercar cursos utilitzeu la pestanya "Cerca". També podeu ordenar els cursos per data de creació, autor/a, títol, nivell educatiu i altres dades a partir de les opcions de la part inferior de la pàgina.

Des de la fitxa individual cliqueu sobre el nom del curs per tal de veure'l complet.

Nom del curs:
Família professional:

Pàgina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 32 ()

per Roser Cussó; Josep Dalmau; Anna Macià; Artur Coll; Rosanna Fernández

TE-Tecnologies - 22 descàrregues

Proposta didàctica de l'assignatura de Tecnologia de 3r d'ESO.

Els materials d’aquestes propostes didàctiques han estat elaborats pel Departament d’Ensenyament en el marc del programa mSchools, iniciativa impulsada per Mobile World Capital Barcelona amb la col·laboració de la Generalitat de Catalunya, Ajuntament de Barcelona i GSMA.

Aquest curs ocupa més de 20Mb. Pot ser que el Moodle dels vostres centres tingui limitat el tamany dels cursos a restaurar. Si és així, podeu superar aquesta limitació fent la restauració del curs des del Drive de Google. Cal, doncs, que l'administrador del Moodle del centre configuri el Drive com a repositori d'arxius del Moodle. Per fer-ho pot seguir els passos indicats en aquesta PMF del Moodle d'Àgora.

Com a alternativa, també podeu accedir al Moodle com a gestor de centre i anar a la secció "Enviament de fitxers grans al Moodle". En aquesta PMF està explicat com fer-ho.

CN-Ciències de la naturalesa - 2 descàrregues

Curs de l'específica de física per a les proves d'accés a CFGS.

Disposa de qüestionaris autocorregibles de gairebé tots els temes.

CN-Ciències de la naturalesa - 3 descàrregues

Curs de Ciències Naturals per a GES 1.

Té algunes activitats

CN-Ciències de la naturalesa - 2 descàrregues

Curs de l'específica de química per a les proves d'accés a CFGS.

Disposa de qüestionaris autocorregibles de gairebé tots els temes.

Els qüestionaris es basen en les proves d'accés a cicles i accés a la universitat.

MA-Matemàtiques - 2 descàrregues

Curs de matemàtiques per a les proves d'accés a CFGM.

Disposa de qüestionaris autocorregibles de tots els temes.

per Maria Sabiote, Cristina Aguilar, Oriol Díaz, Xavier Pelegrí, Ermenter Viñals

En aquest crèdit de síntesi us convidem a reflexionar sobre la nostra construcció social de gènere. És a dir, què és ser dona? què és ser home? Ser home o dona és tenir una genitalitat determinada o és una construcció cultural? Què vol dir ser dona o home en la nostra societat? Hi ha violència al nostre voltant contra un gènere en específic?

Treballarem conjuntament per respondre a aquestes preguntes i intentarem així pensar sobre nosaltres mateixos i deconstruir les nostres creences.

És possible una societat on tothom pugui viure la seva llibertat? En aquest crèdit de síntesi intentarem dur a terme aquest procés de deconstrucció i ho farem a través de la creació d’un material audiovisual.

Benvingudes i benvinguts a @assumtube, el canal del projecte “De-construim-nos”!

per Roser Cussó; Rosanna Fernández; Artur Coll; Jordi Regalés; Rafa Barrachina

TE-Tecnologies - 133 descàrregues

Proposta didàctica de l'assignatura optativa específica d'Informàtica de 4t d'ESO.

per Servei de suport a la comunitat educativa

SC-Servei Comunitari - 55 descàrregues

Model transferible de projecte de Servei comunitari sobre els refugiats, desenvolupat pel Departament d'Ensenyament per facilitar la implementació als centres docents.

per XTEC

LC-Llengua catalana i literatura - 85 descàrregues

En aquest curs es recullen els enllaços a tots els blocs d'activitats del Galí corresponents a la variant "Català central", en les modalitats d'iniciació i aprofundiment.

Les activitats JClic es troben ubicades al repositori de projectes de la zonaClic. En aquest curs s'ha creat un objecte Moodle del tipus "Activitat JClic" que permet als alumnes realitzar els exercicis mentre deixen registrats els resultats obtinguts al qualificador del Moodle.

Per completar correctament cada bloc d'activitats cal obtenir una puntuació mitjana superior al 80%

per Carles Roset Castant - 29 novembre 2017

LC-Llengua catalana i literatura - 151 descàrregues
Aquest és un curs que es proposa treballar sistemàticament i amb profunditat la comprensió lectora i l'expressió escrita a partir de conceptes i textos de la història de la literatura sobretot catalana però també europea. Els conceptes i els textos s'aborden des de la perspectiva de la interrelació i del treball cooperatiu de l'alumnat.
Pàgina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 32 ()