Biblioteca de cursos Moodle

Aquesta és la base de dades de cursos Moodle. Hi podeu aportar còpies de seguretat (en format .zip) de cursos de Moodle que hàgiu elaborat i que no siguin més grans de 20 Mb tot i que, per tal que es puguin restaurar directament als espais del servei Àgora, és recomanable que no superin els 10 Mb. --> Com pujar cursos de Moodle.

Per cercar cursos utilitzeu la pestanya "Cerca". També podeu ordenar els cursos per data de creació, autor/a, títol, nivell educatiu i altres dades a partir de les opcions de la part inferior de la pàgina.

Des de la fitxa individual cliqueu sobre el nom del curs per tal de veure'l complet.

Nom del curs:
Família professional:

Pàgina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 35 ()

per Pol Marzougoug

EC-Educació per a la ciutadania - 6 descàrregues

«Vivim en un món interconnectat com encara no n'havia existit mai cap abans. Però en aquest món succeeixen coses inacceptables. Per tal de poder-les veure, cal mirar bé, buscar. Jo us dic als joves: busqueu només una mica i les trobareu. La pitjor de les actituds és la indiferència, com la de qui diu: "No puc fer-hi res, ja trobaré la manera de sortir-me'n pel meu compte". Pel simple fet d'adoptar aquesta actitud, esteu perdent un dels elements essencials que constitueixen l'ésser humà, un dels seus components indispensables: la capacitat d'indignar-vos i el compromís amb la construcció d'un món millor que n'és la conseqüència.» (Stéphane Hessel, Indigneu-vos!)

per Roser Cussó; Josep Dalmau; Anna Macià; Artur Coll; Rosanna Fernández - 2 octubre 2019

TE-Tecnologies - 251 descàrregues

Proposta didàctica de l'assignatura de Tecnologia de 3r d'ESO.

Els materials d’aquestes propostes didàctiques han estat elaborats pel Departament d’Ensenyament en el marc del programa mSchools, iniciativa impulsada per Mobile World Capital Barcelona amb la col·laboració de la Generalitat de Catalunya, Ajuntament de Barcelona i GSMA.

Aquest curs ocupa més de 20Mb. Pot ser que el Moodle dels vostres centres tingui limitat el tamany dels cursos a restaurar. Si és així, podeu superar aquesta limitació fent la restauració del curs des del Drive de Google. Cal, doncs, que l'administrador del Moodle del centre configuri el Drive com a repositori d'arxius del Moodle. Per fer-ho pot seguir els passos indicats en aquesta PMF del Moodle d'Àgora.

Com a alternativa, també podeu accedir al Moodle com a gestor de centre i anar a la secció "Enviament de fitxers grans al Moodle". En aquesta PMF està explicat com fer-ho.

per Roser Cussó; Rosanna Fernández; Artur Coll; Jordi Regalés; Rafa Barrachina; Susan Dreger

TE-Tecnologies - 78 descàrregues

Proposta didàctica de l'assignatura optativa específica d'Informàtica de 4t d'ESO.

per Roser Cussó; Rosanna Fernández; Artur Coll; Marjo Fernández; Jordi Regalés; Rafa Barrachina

TE-Tecnologies - 614 descàrregues

per Josep Moratal; Mª Àngels Cerveró; Santiago Fuentes; Llogari Casas - 25 juliol 2019

TE-Tecnologies - 98 descàrregues

per Maite Cortés

LE-Llengües estrangeres - 46 descàrregues

Cours utilisé pendant le cours 2018 - 2019. On peut trouver de la théorie mais aussi des quiz pour exercer la CO, la CE et l'UL.

per Oriol Miró Toran - 18 juny 2019

AL-Altres - 54 descàrregues
CFGM Activitats Comercials
MP11 Màrqueting en l’activitat comercial

Teniu una bateria de qüestionaris molt grans per realitzar amb els alumnes.
Més de 200 preguntes tipo test per realitzar qüestionari amb variacions per que els alumnes tinguin examens iguals però diferents.

#AcomMp11Uf01 #AcomMp11Uf02
#AcomMp11
#Acom
#Cfgm

per Maite Cortés

LE-Llengües estrangeres - 60 descàrregues

Cours de moodle utilisé pendant le cours 2018 - 2019 à l'EOI de Banyoles.

per Carles Villacampa Ballet

MA-Matemàtiques - 58 descàrregues

Curs de matemàtiques de CAM.

Disposa de qüestionaris autocorregibles de tots els temes.

Conté qüestionaris WIRIS

per Carles Villacampa Ballet

CN-Ciències de la naturalesa - 59 descàrregues

Curs de l'específica de química per a les proves d'accés a CFGS.

Disposa de qüestionaris autocorregibles de gairebé tots els temes.

Els qüestionaris es basen en les proves d'accés a cicles i accés a la universitat per a majors de 25 anys.

Pàgina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 35 ()