Biblioteca de cursos Moodle

Aquesta és la base de dades de cursos Moodle. Hi podeu aportar còpies de seguretat (en format .zip) de cursos de Moodle que hàgiu elaborat i que no siguin més grans de 20 Mb tot i que, per tal que es puguin restaurar directament als espais del servei Àgora, és recomanable que no superin els 10 Mb. --> Com pujar cursos de Moodle.

Per cercar cursos utilitzeu la pestanya "Cerca". També podeu ordenar els cursos per data de creació, autor/a, títol, nivell educatiu i altres dades a partir de les opcions de la part inferior de la pàgina.

Des de la fitxa individual cliqueu sobre el nom del curs per tal de veure'l complet.

Nom del curs:
Família professional:

Pàgina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 34 ()

per Abel Gálvez Benito

LE-Llengües estrangeres - 17 descàrregues

Els materials d'aquest mòdul opcional per als ensenyaments de Graduat en Educació Secundària (GES) han estat patrocinats pel Ministeri d'Educació i Formació Professional, dins del programa ProEduca, en col·laboració amb el Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya que n'ha fet l'elaboració.

Aquest curs pot ocupar més de 10Mb. Pot ser que el Moodle dels vostres centres tingui limitat el tamany dels cursos a restaurar. Si és així, podeu superar aquesta limitació fent la restauració del curs des del Drive de Google. Cal, doncs, que l'administrador del Moodle del centre configuri el Drive com a repositori d'arxius del Moodle. Per fer-ho pot seguir els passos indicats en aquesta PMF del Moodle d'Àgora.

Com a alternativa, també podeu accedir al Moodle com a gestor de centre i anar a la secció "Enviament de fitxers grans al Moodle". En aquesta PMF està explicat com fer-ho.

per Abel Gálvez Benito

LE-Llengües estrangeres - 32 descàrregues

per José Antonio Pérez Martínez

TE-Tecnologies - 28 descàrregues

Nivell: COMPETIC 3 (C8: Presentació de continguts)

Els materials d'aquest curs han estat patrocinats pel Ministeri d'Educació i Formació Professional, dins del programa ProEduca, en col·laboració amb el Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya que n'ha fet l'elaboració.

Aquest curs ocupa més de 10Mb. Pot ser que el Moodle dels vostres centres tingui limitat el tamany dels cursos a restaurar. Si és així, podeu superar aquesta limitació fent la restauració del curs des del Drive de Google. Cal, doncs, que l'administrador del Moodle del centre configuri el Drive com a repositori d'arxius del Moodle. Per fer-ho pot seguir els passos indicats en aquesta PMF del Moodle d'Àgora.

per Toni Pérez Lasierra

TE-Tecnologies - 14 descàrregues

Nivell: COMPETIC 3 (C7: Tractament de les dades)

per Baltasar Sin Morancho

TE-Tecnologies - 19 descàrregues

Nivell: COMPETIC 3 (C6: Tractament de la informació numèrica)

per Àngel Pérez Beroy

TE-Tecnologies - 17 descàrregues

Nivell: COMPETIC 3 (C5: Tractament de la informació gràfica, sonora i de la imatge en moviment)

per Ester Vall Mercadé

TE-Tecnologies - 24 descàrregues

Nivell: COMPETIC 3 (C4: Tractament de la informació escrita)

per Carlos Moratal Miñana;José Moratal Miñana;Natàlia Moratal Miñana

Aquest mòdul es planteja com una formació inicial en el món de l’emprenedoria per què l'alumne pugui arribar a comprendre i experimentar quin són els passos que ha de donar per què una idea es transformi en un model de negoci viable.

per Carlos Moratal Miñana;José Moratal Miñana;Natàlia Moratal Miñana

El plantejament del mòdul està dirigit a mostrar als alumnes les tècniques bàsiques de cerca activa d'ocupació, les quals són imprescindibles per a aconseguir l'objectiu de trobar un nou treball.

per Montserrat Sánchez Aroca

EC-Educació per a la ciutadania - 10 descàrregues

Aquest mòdul té com a objectiu aprofundir en el concepte d'igualtat de gènere, tot posant en pràctica els aprenentatges i coneixements instrumentals que els alumnes ja tenen (coneixements lingüístics, polítics i socials, alguns raonaments matemàtics...) encara que el més important serà la reflexió i l'anàlisi que podran fer des de la perspectiva de la vida quotidiana, del que es fa i del que s'aprèn diàriament.

Pàgina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 34 ()