Biblioteca de cursos Moodle

Aquesta és la base de dades de cursos Moodle. Hi podeu aportar còpies de seguretat (en format .zip) de cursos de Moodle que hàgiu elaborat i que no siguin més grans de 20 Mb tot i que, per tal que es puguin restaurar directament als espais del servei Àgora, és recomanable que no superin els 10 Mb. --> Com pujar cursos de Moodle.

Per cercar cursos utilitzeu la pestanya "Cerca". També podeu ordenar els cursos per data de creació, autor/a, títol, nivell educatiu i altres dades a partir de les opcions de la part inferior de la pàgina.

Des de la fitxa individual cliqueu sobre el nom del curs per tal de veure'l complet.

Nom del curs:
Família professional:

Страница: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 30 ()

per Subdirecció General de Suport i Atenció a la Comunitat Educativa

SC-Servei Comunitari - 14 descàrregues

Aquest transferible de Servei comunitari s’emmarca dins el programa #aquiproubullying impulsat pel Departament d’Ensenyament i en el que s’hi adhereixen centres educatius a partir d’una convocatòria pública. El servei comunitari guaites té com a finalitat promoure la implicació activa i el compromís de l’alumnat en la detecció i l’acompanyament davant de possibles casos d’assetjament.

per Servei de suport a la comunitat educativa

Model transferible de projecte de Servei comunitari sobre donació de sang, desenvolupat pel Departament d'Ensenyament per facilitar la implementació als centres docents.

per Pere Roca, Josep Mª Flix, David Figuereo - 1 Сентябрь 2016

TE-Tecnologies - 113 descàrregues

Mòdul Comercialització d'apps per a dispositius mòbils

Els materials d’aquestes propostes didàctiques han estat elaborats pel Departament d’Ensenyament en el marc del programa mSchools, iniciativa impulsada per Mobile World Capital Barcelona amb la col·laboració de la Generalitat de Catalunya, Ajuntament de Barcelona i GSMA.

per David Figuereo; Josep Mª Flix; Pere Roca - 1 Сентябрь 2016

TE-Tecnologies - 69 descàrregues

Mòdul Disseny d'apps per a entorns mòbils

per Josep Mª Flix, David Figuereo, Pere Roca - 1 Сентябрь 2016

TE-Tecnologies - 96 descàrregues

Mòdul Desenvolupament d'aplicacions per entorns mòbils

per Roser Cussó; Rosanna Fernández; Artur Coll; Jordi Regalés; Rafa Barrachina; Susan Dreger - 21 Июль 2016

TE-Tecnologies - 659 descàrregues

Proposta didàctica de l'assignatura optativa específica d'Informàtica de 4t ESO.

Aquest curs ocupa més de 20Mb. Pot ser que el Moodle dels vostres centres tingui limitat el tamany dels cursos a restaurar. Si és així, podeu superar aquesta limitació fent la restauració del curs des del Drive de Google. Cal, doncs, que l'administrador del Moodle del centre configuri el Drive com a repositori d'arxius del Moodle. Per fer-ho pot seguir els passos indicats en aquesta PMF del Moodle d'Àgora.

Com a alternativa, també podeu accedir al Moodle com a gestor de centre i anar a la secció "Enviament de fitxers grans al Moodle". En aquesta PMF està explicat com fer-ho.

per Roser Cussó; Josep Dalmau; Anna Macià; Artur Coll; Rosanna Fernández - 21 Июль 2016

TE-Tecnologies - 1309 descàrregues

Proposta didàctica de l'assignatura de Tecnologia de 3r d'ESO.

Els materials d’aquestes propostes didàctiques han estat elaborats pel Departament d’Ensenyament en el marc del programa mSchools, iniciativa impulsada per Mobile World Capital Barcelona amb la col·laboració de la Generalitat de Catalunya, Ajuntament de Barcelona i GSMA.

Aquest curs ocupa més de 20Mb. Pot ser que el Moodle dels vostres centres tingui limitada la mida dels cursos a restaurar. Si és així, podeu superar aquesta limitació fent la restauració del curs des del Drive de Google. Cal, doncs, que l'administrador del Moodle del centre configuri el Drive com a repositori d'arxius del Moodle. Per fer-ho pot seguir els passos indicats en aquesta PMF del Moodle d'Àgora.

per Roser Cussó; Rosanna Fernández; Artur Coll; Jordi Regalés; Rafa Barrachina - 21 Июль 2016

TE-Tecnologies - 3439 descàrregues

Aquest curs ocupa més de 20Mb. Pot ser que el Moodle dels vostres centres tingui limitat la mida dels cursos a restaurar. Si és així, podeu superar aquesta limitació fent la restauració del curs des del Drive de Google. Cal, doncs, que l'administrador del Moodle del centre configuri el Drive com a repositori d'arxius del Moodle. Per fer-ho pot seguir els passos indicats en aquesta PMF del Moodle d'Àgora.

per Servei de suport a la comunitat educativa - 22 Июнь 2016

Model transferible de projecte de Servei comunitari sobre migració, desenvolupat pel Departament d'Ensenyament per facilitar la implementació als centres docents

per Anna Saavedra - 18 Апрель 2016

CS-Ciències socials - 75 descàrregues

Curs de pàctiques de moodle.

Страница: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 30 ()