Biblioteca de cursos Moodle

Aquesta és la base de dades de cursos Moodle. Hi podeu aportar còpies de seguretat (en format .zip) de cursos de Moodle que hàgiu elaborat i que no siguin més grans de 20 Mb tot i que, per tal que es puguin restaurar directament als espais del servei Àgora, és recomanable que no superin els 10 Mb. --> Com pujar cursos de Moodle.

Per a més informació consulteu el document Característiques dels materials.

Per cercar cursos utilitzeu la pestanya "Cerca". També podeu ordenar els cursos per data de creació, autor/a, títol, nivell educatiu i altres dades a partir de les opcions de la part inferior de la pàgina.

Des de la fitxa individual cliqueu sobre el nom del curs per tal de veure'l complet.


IMPORTANT:

Tingueu en compte que la llicència genèrica del lloc és Creative Commons Reconeixement - No comercial - Compartir igual (text legal), de manera que tingueu cura amb els drets d'autoria. El fet de pujar un material implica que coneixeu i accepteu les "Condicions d'ús" del servei.

En particular, totes les imatges que utilitzeu als materials han d'estar referenciades i tenir una llicència Creative Commons.


        
 
Nom del curs:
Nivell educatiu:
Àrea curricular:
Àmbit competencial:
Família professional:
Descripció:
Autor/a:

Pàgina: 1 2 3 4 5 ()

per Anna Saavedra - 18 abril 2016

CS-Ciències socials - 75 descàrregues

Curs de pàctiques de moodle.

per Maria Monter - 8 juliol 2015

CS-Ciències socials - 95 descàrregues

PARTS DEL CURS:

  1. Època clàssica greco-romana
  2. Època contemporània I i II
 
CONTEXT
Complement/reforç: no es tracta d'un curs elearning, sinó d'un complement per al curs presencial.

 

OBJECTIUS
Els objectius d'aquest curs d'art són:
  • Apropar la matèria d'Història de l'art i els recursos TIC
  • Aprofitar la predisposició de bona part de l'alumnat envers aquestes tecnologies per oferir-ne una vessant educativa
  • Explorar les possibilitats del moodle en una matèria que d'entrada sembla lluny d'aquestes innovacions
  • Encetar una nova metodologia de treball
  • Aprofitar les dotacions informàtiques dels instituts
RECURSOS
He intentat utilitzar recursos diferents (de text, visuals... aliens o d'elaboració pròpia) per dos motius: posar la informació a l'abast d'un alumnat amb destreses i capacitats diferents i subministrar les dades necessàries per garantir el progrés de tothom.

ACTIVITATS
En les activitats, que són majoritàriament d'elaboració pròpia, he combinat les individuals i les col·laboratives -crec necessari l'esforç individual però també el contrast d'opinions i l'ajuda entre alumnes- les directes i les d'entrega -és motivador obtenir una correció instantània i també meditar, buscar i crear-, les senzilles i les de major dificultat...

CURSOS RELACIONATS
  1. L'art romà
  2. Neoclassicisme, Romanticisme i Realisme

per Maria Monter - 6 juliol 2015

CS-Ciències socials - 114 descàrregues

CONTEXT
Complement/reforç: no es tracta d'un curs elearning, sinó d'un complement per al curs presencial.

 

OBJECTIUS
Els objectius d'aquest curs són:

  • Apropar la matèria i els recursos TIC
  • Aprofitar la predisposició de bona part de l'alumnat envers aquestes tecnologies per oferir-ne una vessant educativa
  • Explorar les possibilitats del moodle en una matèria que d'entrada sembla lluny d'aquestes innovacions
  • Encetar una nova metodologia de treball
  • Aprofitar les dotacions informàtiques dels instituts

RECURSOS
He intentat utilitzar recursos diferents (de text, visuals... aliens o d'elaboració pròpia) per dos motius: posar la informació a l'abast d'un alumnat amb destreses i capacitats diferents i subministrar les dades necessàries per garantir el progrés de tothom.

ACTIVITATS
En les activitats, que són majoritàriament d'elaboració pròpia, he combinat les individuals i les col·laboratives -crec necessari l'esforç individual però també el contrast d'opinions i l'ajuda entre alumnes- les directes i les d'entrega -és motivador obtenir una correcció instantània i també meditar, buscar i crear-, les senzilles i les de major dificultat...

per Maria Monter - 6 juliol 2014

CS-Ciències socials - 176 descàrregues

Aquest curs desenvolupa unitats d'Història de 4 ESO amb activitats i recursos de diferent tipologia. Inclou un ampli ventall d'activitats de diferents grau de dificultat.
El llibre de text de referència és el de VV.AA, Polis. Ciències socials, geografia i història 4 ESO, Barcelona, ed. Vicens Vives

per Josep Mª Potau Borràs - 19 desembre 2013

CS-Ciències socials - 259 descàrregues

És un curs sobre l'Època Medieval adreçat per a alumnes de Cicle Mitjà o Cicle Inicial (segon).

Es fan servir diverses miniuintats didàctiques del edu365 i altres webs. Així com algunes activitats JClic.

per Lluís García Coca - 26 juliol 2013

CS-Ciències socials - 133 descàrregues

El material elaborat consisteix en una unitat de programació sobre “L’Edat Mitjanai s’orienta als alumnes del Cicle Superior de Primària. Les activitats estan repartides en cinc cursos que treballen els següents temes: “Històries i Llegendes”, “Els Castells”, “La Societat Medieval: els nobles, els cavallers, els monjos, els artesans i els pagesos”, “La Salut, Higiene i Alimentació” i “La Cultura i l’Art”.

El fil conductor del projecte és la figura d’un personatge històric, el Comte Guifré el Pelós, la llegenda del qual serveix de punt de partida i de motivació. Gràcies a les activitats (fòrums, webquests, glossaris, wikis, tasques, qüestionaris...) que els proposa el comte a través de les notícies i els missatges els alumnes s’endinsen en l’Edat Mitjana.

Els cursos es poden descarregar i treballar de forma independent però és recomanable seguir el guiatge del Comte Guifré i restaurar tots els materials. Així doncs l’alumnat investigarà i coneixerà la nissaga dels comtes i comtes-reis catalans del Casal de Barcelona entre els segles IX i XV, descobrirà les diferents classes socials de l’època, els oficis, com eren els castells medievals, què es menjava, com eren les condicions de vida i salut i es familiaritzarà amb la música, la pintura i l’arquitectura d’aquesta etapa de la història.

També trobareu el curs “Orientacions pels Mestres” on s’explica una possible pràctica educativa de la unitat didàctica, el curs “Petites Ajudes” on hi ha tutorials d’algunes de les activitats i els recursos utilitzats, el curs “Valoració del Treball” i “Les Notícies del Comte Guifré” .

per Lluís García Coca - 26 juliol 2013

CS-Ciències socials - 103 descàrregues

El material elaborat consisteix en una unitat de programació sobre “L’Edat Mitjanai s’orienta als alumnes del Cicle Superior de Primària. Les activitats estan repartides en cinc cursos que treballen els següents temes: “Històries i Llegendes”, “Els Castells”, “La Societat Medieval: els nobles, els cavallers, els monjos, els artesans i els pagesos”, “La Salut, Higiene i Alimentació” i “La Cultura i l’Art”.

El fil conductor del projecte és la figura d’un personatge històric, el Comte Guifré el Pelós, la llegenda del qual serveix de punt de partida i de motivació. Gràcies a les activitats (fòrums, webquests, glossaris, wikis, tasques, qüestionaris...) que els proposa el comte a través de les notícies i els missatges els alumnes s’endinsen en l’Edat Mitjana.

Els cursos es poden descarregar i treballar de forma independent però és recomanable seguir el guiatge del Comte Guifré i restaurar tots els materials. Així doncs l’alumnat investigarà i coneixerà la nissaga dels comtes i comtes-reis catalans del Casal de Barcelona entre els segles IX i XV, descobrirà les diferents classes socials de l’època, els oficis, com eren els castells medievals, què es menjava, com eren les condicions de vida i salut i es familiaritzarà amb la música, la pintura i l’arquitectura d’aquesta etapa de la història.

També trobareu el curs “Orientacions pels Mestres” on s’explica una possible pràctica educativa de la unitat didàctica, el curs “Petites Ajudes” on hi ha tutorials d’algunes de les activitats i els recursos utilitzats, el curs “Valoració del Treball” i “Les Notícies del Comte Guifré” .

per Lluís García Coca - 26 juliol 2013

CS-Ciències socials - 85 descàrregues

El material elaborat consisteix en una unitat de programació sobre “L’Edat Mitjanai s’orienta als alumnes del Cicle Superior de Primària. Les activitats estan repartides en cinc cursos que treballen els següents temes: “Històries i Llegendes”, “Els Castells”, “La Societat Medieval: els nobles, els cavallers, els monjos, els artesans i els pagesos”, “La Salut, Higiene i Alimentació” i “La Cultura i l’Art”.

El fil conductor del projecte és la figura d’un personatge històric, el Comte Guifré el Pelós, la llegenda del qual serveix de punt de partida i de motivació. Gràcies a les activitats (fòrums, webquests, glossaris, wikis, tasques, qüestionaris...) que els proposa el comte a través de les notícies i els missatges els alumnes s’endinsen en l’Edat Mitjana.

Els cursos es poden descarregar i treballar de forma independent però és recomanable seguir el guiatge del Comte Guifré i restaurar tots els materials. Així doncs l’alumnat investigarà i coneixerà la nissaga dels comtes i comtes-reis catalans del Casal de Barcelona entre els segles IX i XV, descobrirà les diferents classes socials de l’època, els oficis, com eren els castells medievals, què es menjava, com eren les condicions de vida i salut i es familiaritzarà amb la música, la pintura i l’arquitectura d’aquesta etapa de la història.

També trobareu el curs “Orientacions pels Mestres” on s’explica una possible pràctica educativa de la unitat didàctica, el curs “Petites Ajudes” on hi ha tutorials d’algunes de les activitats i els recursos utilitzats, el curs “Valoració del Treball” i “Les Notícies del Comte Guifré” .

per Lluís García Coca - 26 juliol 2013

CS-Ciències socials - 73 descàrregues

El material elaborat consisteix en una unitat de programació sobre “L’Edat Mitjanai s’orienta als alumnes del Cicle Superior de Primària. Les activitats estan repartides en cinc cursos que treballen els següents temes: “Històries i Llegendes”, “Els Castells”, “La Societat Medieval: els nobles, els cavallers, els monjos, els artesans i els pagesos”, “La Salut, Higiene i Alimentació” i “La Cultura i l’Art”.

El fil conductor del projecte és la figura d’un personatge històric, el Comte Guifré el Pelós, la llegenda del qual serveix de punt de partida i de motivació. Gràcies a les activitats (fòrums, webquests, glossaris, wikis, tasques, qüestionaris...) que els proposa el comte a través de les notícies i els missatges els alumnes s’endinsen en l’Edat Mitjana.

Els cursos es poden descarregar i treballar de forma independent però és recomanable seguir el guiatge del Comte Guifré i restaurar tots els materials. Així doncs l’alumnat investigarà i coneixerà la nissaga dels comtes i comtes-reis catalans del Casal de Barcelona entre els segles IX i XV, descobrirà les diferents classes socials de l’època, els oficis, com eren els castells medievals, què es menjava, com eren les condicions de vida i salut i es familiaritzarà amb la música, la pintura i l’arquitectura d’aquesta etapa de la història.

També trobareu el curs “Orientacions pels Mestres” on s’explica una possible pràctica educativa de la unitat didàctica, el curs “Petites Ajudes” on hi ha tutorials d’algunes de les activitats i els recursos utilitzats, el curs “Valoració del Treball” i “Les Notícies del Comte Guifré” .

per Lluís García Coca - 26 juliol 2013

CS-Ciències socials - 101 descàrregues

El material elaborat consisteix en una unitat de programació sobre “L’Edat Mitjanai s’orienta als alumnes del Cicle Superior de Primària. Les activitats estan repartides en cinc cursos que treballen els següents temes: “Històries i Llegendes”, “Els Castells”, “La Societat Medieval: els nobles, els cavallers, els monjos, els artesans i els pagesos”, “La Salut, Higiene i Alimentació” i “La Cultura i l’Art”.

El fil conductor del projecte és la figura d’un personatge històric, el Comte Guifré el Pelós, la llegenda del qual serveix de punt de partida i de motivació. Gràcies a les activitats (fòrums, webquests, glossaris, wikis, tasques, qüestionaris...) que els proposa el comte a través de les notícies i els missatges els alumnes s’endinsen en l’Edat Mitjana.

Els cursos es poden descarregar i treballar de forma independent però és recomanable seguir el guiatge del Comte Guifré i restaurar tots els materials. Així doncs l’alumnat investigarà i coneixerà la nissaga dels comtes i comtes-reis catalans del Casal de Barcelona entre els segles IX i XV, descobrirà les diferents classes socials de l’època, els oficis, com eren els castells medievals, què es menjava, com eren les condicions de vida i salut i es familiaritzarà amb la música, la pintura i l’arquitectura d’aquesta etapa de la història.

També trobareu el curs “Orientacions pels Mestres” on s’explica una possible pràctica educativa de la unitat didàctica, el curs “Petites Ajudes” on hi ha tutorials d’algunes de les activitats i els recursos utilitzats, el curs “Valoració del Treball” i “Les Notícies del Comte Guifré” .

Pàgina: 1 2 3 4 5 ()