Biblioteca de materials SCORM

Base de dades de materials en format SCORM.

Ja es poden pujar materials!

Aquests materials no són cursos de Moodle,
tot i que es poden incloure a un curs Moodle com a "activitat SCORM".

Nom:

Pàgina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 31 ()

per EOICampus - 4 febrer 2019

0 descàrregues

Reading comprehension activities on the topic of school and education for students preparing the EOI B2 exam.

Material d'ús exclusiu del programa experimental de suport a la certificació de llengües estrangeres

per EOICampus - 28 gener 2019

0 descàrregues

Listening comprehension activities on the topic of means of transport for students preparing the EOI B1 exam.

per EOICampus - 23 gener 2019

0 descàrregues

Reading comprehension activities on the topic of music and fame for students preparing the EOI B2 exam.

per EOICampus - 21 gener 2019

0 descàrregues

Reading comprehension activities on the topic of animals for students preparing the EOI B2 exam.

per EOICampus - 26 novembre 2018

0 descàrregues

Reading comprehension activities on the topic of food for students preparing the EOI B1 exam.

per EOICampus - 5 novembre 2018

0 descàrregues

Listening comprehension activities on the topic of fashion for students preparing the EOI B1 exam.

0 descàrregues

Listening comprehension activities on the topic of reading for students preparing for the EOI B2 English exam.

0 descàrregues

Listening comprehension activities on the topic of music for students preparing for the EOI B2 English exam.

0 descàrregues

Reading comprehension activities on the topic of far away places for students preparing for the EOI B2 English exam.

0 descàrregues

Listening comprehension activities on the topic of laughter and comedy for students preparing for the EOI B2 English exam.

Pàgina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 31 ()