Biblioteca de preguntes de qüestionari

Base de dades de preguntes de qüestionari. Hi podeu aportar fitxers exportats directament d'un curs de Moodle que contingui preguntes de qüestionari que hàgiu elaborat. El fitxer pot estar en diversos formats (Moodle XML, GIFT, IMS QTI 2.0, XHML) i no ha de ser més gran de 10 Mb. Per a més informació consulteu el document Característiques dels materials.

Si les preguntes contenen imatges i fitxers complementaris caldrà que en feu un fitxer .zip comprimit i el pugeu conjuntament.

Nom:
Nom curt:
Fitxer:
Quadern virtual:
Versió de Moodle:
Data de creació: Inclou en la cerca.
Llicència d'ús:
Format:
Categories incloses al fitxer:
Idioma:
Nom de l'autor/a:
Cognom de l'autor/a:

Pàgina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 34 ()
Les relacions laborals: marc normatiu (Imma Llopart i Vidal)
IN-Interdisciplinar - - 0 descàrregues

Aquest QV està pensat per tal que l'alumnat aprengui a identificar el marc normatiu general on s'inscriuen les relacions laborals: els drets i deures de les persones al seu lloc de treball, els aspectes més bàsics de la legislació laboral vigent i el paper dels sindicats i les organitzacions patronals a la negociació col·lectiva, així com la prevenció de riscos laborals.

La realització d'aquest material ha estat possible gràcies a una llicència retribuïda concedida pel Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya. Resolució EDU/2760/2010, de 6 d'agost, (DOGC 5702 - 27.8.2010).

Requeriment: Tipus de pregunta 'qtype_ordening'

El zoo d'en Pitus (Núria Roig Estruga)
LC-Llengua catalana i literatura - - 0 descàrregues

Activitats lligades a la lectura del llibre El zoo d'en Pitus, de Sebastià Sorribas.
Aquestes es poden fer en paral·lel o després de la lectura, ja que estan organitzades de manera que coincideixen amb els capítols del llibre.

Requeriment: Tipus de pregunta 'qtype_ordening'

Enxarxa't, blocaire! (Laia Martin Marty)
LC-Llengua catalana i literatura - - 0 descàrregues

En aquest Quadern, trobareu algunes activitats relacionades amb:

Requeriment: Tipus de pregunta 'qtype_ordening'

Webquest sobre el Compostatge (Sílvia García Yagüe)
CS-Ciències socials - - 0 descàrregues

Quadern Virtual elaborat a partir de la webquest de Núria Alart que porta el mateix títol i que tracta el procés de creació del compostatge. Adreçada als alumnes d'aules d'acollida de secundària. S'aprèn a fer compostatge de residus tot aplicant la teoria de les Intel·ligències Múltiples.

Water in our world (Purificación Camacho Nargánez)
LE-Llengües estrangeres - - 0 descàrregues

Virtual Notebook with vocabulary activities related to water as a topic.

Voltem pel món, activitat inicial (Juanjo Gómez Píriz)
IN-Interdisciplinar - - 0 descàrregues

Activitats inicials per als alumnes nouvinguts a Catalunya. Identificació de Catalunya al món a partir d'una activitat lúdica amb jugadors del Barça. Forma part d'un conjunt d'activitat a la Intranet: Voltem pel món.

Iniciació al voleibol (Jordi Artola Solé)
EF-Educació física - - 0 descàrregues

Quadern Virtual per adquirir uns coneixements teòrics bàsics sobre el voleibol.

Requeriment: Tipus de pregunta 'qtype_ordening'

La visió (Sebastià Mora Masot)
CE-Ciències experimentals - - 0 descàrregues

Quadern Virtual adreçat a alumnes d'educació primàra sobre la vista: òrgans implicats a la vista, mecanismes de la visió, malaties i transtorns, i cures i higiene de l'òrgan.

Quadern virtual relacionat

The vision - Translation: Montse Solé (Sebastià Mora Masot)
CE-Ciències experimentals - - 0 descàrregues

Virtual activities addressed to primary education about the sight: parts of the eye and how can we see.

Quadern virtual relacionat

Més d'una volta al món en un ratet (Sebastià Mora Masot)
CS-Ciències socials - - 0 descàrregues

Treballa els continents, els oceans i les línies virtuals (equador, tròpics, cercles polars,...) del planeta Terra.

Requeriment: Tipus de pregunta 'qtype_ordening'

Pàgina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 34 ()