Fòrum de dubtes i suggeriments

Llengua catalana 1r eso. Fitxer zip en mal estat

Llengua catalana 1r eso. Fitxer zip en mal estat

per JACINT PALAU RIUS -
Nombre de respostes: 7
Hola.

He descarregat diverses vegades el curs de llengua catalana i literatura de 1r d'ESO. Però el fitxer està en mal estat i quan l'intento restaurar em diu que no és un fitxer zip vàlid. A la fitxa del curs hi ha un comentari que diu el mateix.


Atentament.

Jacint Palau
En resposta a JACINT PALAU RIUS

Re: Llengua catalana 1r eso. Fitxer zip en mal estat

per Administrador/a Alexandria -
Hola Jacint,

No veig el comentari que dius, podries comprovar que ens estem referint al mateix curs? Llengua catalana i literatura - 1r ESO

T'adjunto una còpia de seguretat que hem descarregat i comprovat que funciona. Si tens més problemes explica en quina versió i sistema treballes (Àgora? una altra instal·lació?)

Salutacions cordials,

Equip Alexandria
En resposta a Administrador/a Alexandria

Re: Llengua catalana 1r eso. Fitxer zip en mal estat

per JACINT PALAU RIUS -
Moltes gràcies pel fitxer.
Perdó. Em vaig equivocar amb la referència on hi ha el comentari: era el curs d'anglès.
Es podria coregir també aquest fitxer d'anglès? I fraccionar-lo en dos? (Te més de 10 Mb)

Gràcies.

Jacint Palau
En resposta a JACINT PALAU RIUS

SD de llengua anglesa

per Administrador/a Alexandria -
Hola Jacint,

Hem estat fent proves amb el curs d'anglès i la còpia de seguretat és correcta, aquí no trobem cap errada. També estem treballant per reduir la mida del curs per tal que ocupi menys de 10 MB i es pugui carregar directament a Àgora.

T'adjunto la còpia de seguretat sense fitxers i, (a un segon i tercer missatges), el contingut de l'espai "Fitxers" en dos paquets comprimits zip anomenats SD_angles1.zip i SD_angles2.zip.
Una vegada hagis restaurat la còpia de seguretat hauràs de pujar a l'àrea de fitxers aquests dos paquets zip i descomprimir-los allà. Quan ho hagis fet, esborra'ls.

Equip Alexandria
En resposta a Administrador/a Alexandria

Re: SD de llengua anglesa

per JACINT PALAU RIUS -
Moltissimes gràcies: als autors i a vosaltres.
He pogut restaurar tots dos cursos: el de català i el d'anglès.
Sembla que tot funciona de manera correcta.

Atentament.

Jacint Palau