Fòrum de dubtes i suggeriments

Restauració moodle

Restauració moodle

per M. Aurora Perez Serrano -
Nombre de respostes: 6
He restaurat un curs de moodle a un altes espai. Tot bé però les preguntes dels qüestionaris no es visualitzen. Vaig a actualització del qüestionari per passar les preguntes i tampoc no em deixa. No sé què he de fer??!!
Gràcies!!

Ah! l curs que m'he restaurat és el de CC.SS. de 1r d'ESO que surt al menú dret del portal
En resposta a M. Aurora Perez Serrano

Re: Restauració moodle

per Administrador/a Alexandria -
Hola M. Aurora,

Una consulta: has comprovat si des del rol d'estudiant es veuen les preguntes?

Comprova també que a "Administració - Preguntes" les preguntes hi siguin, n'hi ha d'haver 33.

T'adjunto el fitxer amb les preguntes dels qüestionaris del curs Ciències socials, geografia i història. SI no les tens les pots importar directament amb aquest fitxer.

Esperem que amb això puguis resoldre el problema. Si no és així ens dónes més detalls per veure quin és el següent pas a fer.

Salutacions cordials,

Equip Alexandria
En resposta a Administrador/a Alexandria

Re: Restauració moodle

per M. Aurora Perez Serrano -
Hola!
Ja he provat tot això que em dius i no hi ha manera. De fet, estic fent un curs de Moodle avançat a l 'Escola d'estiu del Maresme. He comentat aquest tema amb el formador i ell mateix està extranyat i està inestigant el perquè està passant això, aquest matí ho comentàvem. No sé si vosaltres podríeu entrar al meu moodle de pràctiques a veure què està passant.
Ja em direu el què i li comento al meu formador.
Gràcies!
En resposta a M. Aurora Perez Serrano

Re: Restauració moodle

per M. Aurora Perez Serrano -
No hi ha manera, a qualsevol questonari que entro l'edito em trobo amb el banc de les 33 preguntes de manera indiscriminada i no me les deixa afegir. (!!??.
En resposta a M. Aurora Perez Serrano

Re: Restauració moodle

per Administrador/a Alexandria -
Fem una cosa: mireu en primer lloc amb quina versió de moodle està construït el campus on esteu fent les pràctiques. Comproveu també que altres fitxers amb preguntes de qüestionari es poden restaurar.

Salutacions,

Equip Alexandria
En resposta a Administrador/a Alexandria

Re: Restauració moodle

per M. Aurora Perez Serrano -
La versió de moodle no és la nova (1.9) però altres cursos s'han restaurat i no ha hagut problemes amb els qüestionaris. Les pràctiques les he fet al moodle del moviment educatiu del maresme (memcat.org), so voleu us puc donar el meu usuari i la meva contrasenya per accedir al meu curs. Ja em direu

Gràcies!
En resposta a M. Aurora Perez Serrano

Re: Restauració moodle

per Administrador/a Alexandria -
Hola Aurora,

Entenc que l'espai Moodle és aquest, sí? http://www.memcat.org/moodle/

En tot cas, si ens passes les dades d'accés, fes-ho per missatge intern des del nostre perfil, no ho facis aquí en obert. Mirarem què pot estar fallant...

Equip Alexandria