Fòrum de dubtes i suggeriments

PUC MODIFICAR EL MEU CURS SI EL PENJO?

PUC MODIFICAR EL MEU CURS SI EL PENJO?

per Ester Talo Fabregat -
Nombre de respostes: 3
Bon dia,
he acabat un curs de 30h d'elaboració d'unitats didàctiques en moodle, i com era d'esperar ha quedat sense acabar i m'agradaria continuar-hi treballant. Voldria saber si el penjo aquí podré continuar modificant-lo i així acabar el curs.
Sóc interina i no tinc cap lloc moodle de centre, i ves a saber quan en tindré...

Gràcies
Ester
En resposta a Ester Talo Fabregat

Re: PUC MODIFICAR EL MEU CURS SI EL PENJO?

per Administrador/a Alexandria -
Benvolguda Ester,

Els cursos es poden modificar perquè les persones que els heu creat teniu permisos d'edició.
Tot i així aquesta no és la idea d'Alexandria, no és un lloc on anar construint. Aquests permisos els teniu per si s'han de fer petites modificacions.
Per què? Per dos motius: en primer lloc perquè els cursos es poden descarregar i no es descarregarien cursos sencers sinó esborranys. En segon lloc perquè si el curs està massa embastat i rebem un avís d'incidència per aquest motiu, si en revisar-lo comprovem que és així t'avisarem per eliminar-lo.
Conclusió: si les modificacions que has de fer són menors, endavant, pots fer-les; si es tracta de construir el curs t'agrairíem que l'acabessis prèviament.

Salutacions cordials,

Equip Alexandria
En resposta a Administrador/a Alexandria

Re: PUC MODIFICAR EL MEU CURS SI EL PENJO?

per Ester Talo Fabregat -
Així doncs buscaré un lloc on fer-ho perquè amb 30h de curs poca cosa he pogut fer.
Gràcies.
En resposta a Ester Talo Fabregat

Re: PUC MODIFICAR EL MEU CURS SI EL PENJO?

per Administrador/a Alexandria -
Hola Ester,

Moltes gràcies per la comprensió.
Els centres educatius poden sol·licitar l'alta gratuïta al servei Àgora del Departament d'Ensenyament, de manera que en poc temps disposen d'un campus virtual basat en moodle que poden administrar i personalitzar. Potser seria una opció, perquè l'alta és molt senzilla.

Salutacions cordials,

Equip Alexandria