Fòrum de dubtes i suggeriments

pujar un curs moodle 2

pujar un curs moodle 2

per ALEJANDRO MASANA BATALLA -
Nombre de respostes: 1
Hola
Vull pujar a alexandria un curs moodle que he creat al moodle que utilitzem a la meva escola (treballem amb el moodle 2 de àgora), la còpia de seguretat que em proporciona el moodle és .bmz i alexandria no em deixa restaurar-lo.
He provat de comprimir-lo en un .zip i restaurar-lo, però em diu que no troba el fitxer moodle.xml
El següent que he provat és obrir el .zip i buscar l'arxiu moodle.xml, que efectivament no existeix, així que he agafat l'arxiu "moodle_backup.xml, i li he canviat el nom a "moodle.xml" però tampoc funciona
Doncs, al fer-ho, em trobo amb el següent missatge:

"error was error checking backup file moodle.xml is incorrect o corrupted"

La veritat és que ja no sé que més fer, així que us adjunto la còpia de seguretat .bmz original que em dona el moodle 2 aquí
Ajudeu-me!!!!
Gràcies :)

En resposta a ALEJANDRO MASANA BATALLA

Re: pujar un curs moodle 2

per ARTUR COLL BECERRA -
Hola Alejandro,

A dia d'avui Alexandria només permet previsualitzar cursos Moodle versió 1.9. Està previst que, durant el curs vinent, i donat que a tots els centres hi haurà Moodle 2, hi hagi una actualització d'Alexandria que permeti la previsualització de cursos fets amb Moodle 2.

A hores d'ara, es poden compartir a Alexandria cursos fets amb Moodle 2, sense previsualització, en aquesta pàgina: http://alexandria.xtec.cat/mod/data/view.php?id=16706

Moltes gràcies per la teva col·laboració.

Artur Coll
Equip d'Alexandria.