Fòrum de dubtes i suggeriments

Curs d'apps. Informàtiac 4t d'ESO

Curs d'apps. Informàtiac 4t d'ESO

per Javier Revilla Alonso -
Nombre de respostes: 3
Bona diada [2]
Sóc coordinador d'informàtica del meu centre i també administrador del Moodle i no veig en Administració del lloc on augmentar-me el limit superior de la mida dels fitxers a pujar. O potser no tinc el control total del Moodle?

Javier Revilla
En resposta a Javier Revilla Alonso

Re: Curs d'apps. Informàtiac 4t d'ESO

per ARTUR COLL BECERRA -
Hola,

Tens tota la raó, no pots augmentar el límit de la mida dels fitxers a pujar. Demano disculpes, doncs, per la informació incorrecta que vaig donar.

Ara bé, aquesta limitació es pot superar fent la restauració del curs des del Drive de Google. Cal, doncs, que l'administrador del Moodle del centre configuri el Drive com a repositori d'arxius del Moodle. Per fer-ho pot seguir els passos indicats en aquesta PMF del Moodle d'Àgora.


Salutacions,

Artur Coll
Equip d'Alexandria.
En resposta a ARTUR COLL BECERRA

Re: Curs d'apps. Informàtiac 4t d'ESO

per Javier Revilla Alonso -
Sr. Coll
He provat la solució de la PMF del Moodle d'Àgora que proposeu i trobo a faltar quelcom a les següents línies:

"El proper pas és configurar com a client el vostre espai Moodle. Per fer-ho, empleneu el formulari amb les dades següents:
  • A Client ID Settings seleccioneu Web application a l'apartat Application type.
  • A Your site or hostname seleccioneu http:// al desplegable i introduïu el URL que trobareu a la part superior de la configuració del dipòsit de Google Docs o Picasa: Configuració | Administració del lloc | Connectors | Repositoris | Google Docs i que té un format semblant a http://agora.xtec.cat/nom_propi_centre/moodle/admin/oauth2callback.php)
Finalment, feu clic al botó Create client ID."

O bé falta un tros de paràgraf o bé no coincideix amb el que podem trobar als llocs on demana anar-hi.

Gràcies per la vostra atenció

Javier Revilla
En resposta a Javier Revilla Alonso

Re: Curs d'apps. Informàtiac 4t d'ESO

per ARTUR COLL BECERRA -
Hola,

No sé on tens el dubte. Aquesta descripció correspon a la captura de pantalla que hi ha tot seguit. He provat tot el que hi ha en aquesta PMF i funciona correctament, si em dius on hi ha el problema segur que ho podem solucionar.


Salutacions,

Artur Coll
Equip d'Alexandria.