Fòrum de dubtes i suggeriments

Nou material PDI (duplicat) i antic, revisat, sense èxit

Nou material PDI (duplicat) i antic, revisat, sense èxit

από Montserrat Cendra Bertran -
Αριθμός απαντήσεων: 5

Bon dia,

diumenge passat vaig penjar un nou material PDI "Rosselló-Pòrcel, el poeta adolescent". Se'm va penjar la pàgina d'alexandria i ho vaig tornar a repetir. Després vaig veure que apareix per duplicat. Vaig intentar eliminar-ne un, però no vaig poder.

Un problema similar vaig tenir amb el material "Espriu: quadern de bitàcola" que ja tenia penjat de feia un any. Com que veia que no apareixia la previsualització de l'anterior (Rosselló-Pòrcel), vaig entrar al d'Espriu, i novament em va donar un error de pàgina. Al cap d'una estona vaig poder comprovar que el d'Espriu havia "desapregut" i se suposava que estava pendent de verificació.

Podríeu dir-me quan podré "recuperar" el d'Espriu amb normalitat (hi ha enllaços a altres webs que ara tampoc no funcionen...) I quan serà accessible el de Rosselló- Pòrcel?

Moltes gràcies

Montse Cendra

 

 

 

 

Σε απάντηση σε Montserrat Cendra Bertran

Re: Nou material PDI (duplicat) i antic, revisat, sense èxit

από Sonia Muñoz -

Hola Montse,

L' activitat "Rosselló-Pòrcel, el poeta adolescent" està pendent d'aprovació. Pel que fa a la duplicitat del material, no et preoucpis, ja està resolta.

L'altra qüestió, l'activitat "Espriu: quadern de bitàcola" l'hauries de poder editar sense problemes. He comprovat l'edició i la descàrrega i en principi tot és correcte. En tot cas, torna a intentar a editar-la a veure si ho aconsegueixes.

Estem en contacte,

Sònia Muñoz
Equip d'Alexandria
Σε απάντηση σε Sonia Muñoz

Re: Nou material PDI (duplicat) i antic, revisat, sense èxit

από Montserrat Cendra Bertran -

Bona tarda Sònia,

el problema que hi ha amb "Espriu: quadern de bitàcola" és que apareix com a "pendent d'aprovació", com si fos una unitat nova (o modificada) i no ho és. És la mateixa que vaig penjar fa un any i que estava penjada fins diumenge passat. Jo vaig  intentar editar-la per per veure si apareixia la previsualització i, per error, devia clicar com si l'hagués canviat. Però no vaig arribar a fer-ho, per tant, no JA ESTAVA APROVADA.

Moltes gràcies

Montse Cendra

Σε απάντηση σε Montserrat Cendra Bertran

Re: Nou material PDI (duplicat) i antic, revisat, sense èxit

από Sonia Muñoz -

Hola de nou,

En el moment que edites, l'activitat torna a passar a "pendent d'aprovació". Aprofita i fes els canvis en els enllaços que comentaves perquè estigui tot correcte quan es torni a aprovar.

Pel que fa al document PDF, està penjat correctament, no et preocupis. S'està revisant la previsualització perquè dona errors.

Sònia Muñoz
Equip d'Alexandria
Σε απάντηση σε Sonia Muñoz

Re: Nou material PDI (duplicat) i antic, revisat, sense èxit

από Montserrat Cendra Bertran -
Bon dia Sònia, acabo de veure que ja heu penjat la proposta "Rosselló-Pòrcel, poeta adolescent. Moltes gràcies... però sembla que no s'ha pogut penjar la previsualització. Em podríeu dir quin és el problema? Quina pàgina o pàgines fallen? Intentaria canviar-ho i tornar-lo a enviar. Crec que la previsualització és fonamental per fer-se'n càrrec. Quant a la d'Espriu, de fet només volia canviar una data que apareix a la proposta. Miraré de fer-ho aquest cap de setmana. El que us deia dels enllaços era que està vinculada a una pàgina del xtec (celebració any Espriu) i també a la de Lletra (UOC), per tant, si no està autoritzada no s'hi podrà accedir en aquests dies. Si em doneu les indicacions, provaré d'arreglar-ho tot aquest cap de setmana. Gràcies Montse Cendra
Σε απάντηση σε Montserrat Cendra Bertran

Re: Nou material PDI (duplicat) i antic, revisat, sense èxit

από Sonia Muñoz -

Hola Montse,

El problema de la previsualització és un problema tècnic derivat de les actualitzacions de l'entorn i que ja estan solucionant. A la propera actualització d'Alexandria ja estarà arreglat! Ja us avisarem quan tinguem les dates concretes.

Sònia Muñoz
Equip d'Alexandria