Fòrum de dubtes i suggeriments

ACTIVITATS PDI STARBOARD HICTACHI

ACTIVITATS PDI STARBOARD HICTACHI

per MARIA ROSARIO SORIA MARTIN -
Nombre de respostes: 4

Hem adquirit una PDI hitachi amb software starboard. He vist que l'extensió dels arxius és *.yar. Hi ha activitats al portal de l'Alexandria que es puguin fer en starboard? Si no, em podeu dir on hi ha activitats ja preparades?

Gràcies

En resposta a MARIA ROSARIO SORIA MARTIN

Re: ACTIVITATS PDI STARBOARD HICTACHI

per Sonia Muñoz -

Hola Roser, afegim la possibilitat d'enviar a Alexandria arxius *yar per ampliar el repositori. 

Caldria veure si Starboard admet el format de fitxer comú .iwb ja que moltes de les activitats que hi ha a Alexandria es poden exportar en format de fitxer comú.

Salutacions,

Sònia Muñoz
Equip d'Alexandria
En resposta a Sonia Muñoz

Re: ACTIVITATS PDI STARBOARD HICTACHI

per MARIA ROSARIO SORIA MARTIN -

Gràcies Sonia.

Avui he provat avera si amb activitats fetes amb l'Open Sankoré les podia obrir i no es poden obrir. Ni les de notebook.

Tot el que trobo de recursos estan en anglès i després la pissarra no disposa de plantilles d'activitats per poder-les crear. Hi ha algunes d'ortografies però no es poden modificar.

No sé si hi ha la possibilitat d'adquirir un pac d'activitats com ara amb la smartboard.

I tampoc tinc clar on pengen les activitats els mestres que disposen d'aquesta pissarra starboar hitachi.

Bé, en principi si fem activitats te les enviarem al portal per afegir al repositori. També tinc intenció d'obrir un bloc on anar penjant els recursos que fem i alhora compartir-los. Faré un sondeig avera si contacto amb altres profes que tinguin hitachi.

Moltes gràcies

En resposta a MARIA ROSARIO SORIA MARTIN

Re: ACTIVITATS PDI STARBOARD HICTACHI

per Sonia Muñoz -

Hola Roser, 

Perfecte! Tan activa com sempre. Només et recordo que l'Open-Sankoré el pots fer servir amb qualsevol pissarra.

Salutacions,

Sònia Muñoz
Equip d'Alexandria