Fòrum de dubtes i suggeriments

No m'accepta un arxiu amb format .zip

Imatge Joaquim Balaguer Bruguera
No m'accepta un arxiu amb format .zip
per Joaquim Balaguer Bruguera - dimecres, 13 setembre 2017, 13:48

Bon dia,

intento penjar un arxiu de 19,5 Mb, amb format .zip, i em surt un missatge que em diu que no pot ser acceptat:

Quin problema hi ha?

Pot ser problema de l'arxiu original? Me l'han enviat per correu des d'una altra escola.

Ja em direu,

Quim Balaguer.-

Imatge Pepi Garrote Alcaide
Re: No m'accepta un arxiu amb format .zip
per Pepi Garrote Alcaide - dimecres, 13 setembre 2017, 14:25

Bon dia Quim,

no comentes quin tipus de recurs vols afegir, si és un curs Moodle, material PDI o SCORM.

Tot i així, la mida del fitxer és molt propera al límit permès. Consulta les consideracions per reduir la mida dels fitxers per tal de facilitar la seva gestió.

Per atendre el teu dubte necessitem saber el recurs que intentes pujar.

Ja ens diràs

salutacions

Pepi Garrote

Imatge Joaquim Balaguer Bruguera
per Joaquim Balaguer Bruguera - dijous, 14 setembre 2017, 09:19

Bon dia,

Tens raó, no vaig comentar quin tipus d'arxiu era.

És un curs Moodle, COMPETIC 2 per a FPA. El tenia instal·lat al Moodle del CFA, he canviat de centre i vaig demanar que m'enviessin per correu la còpia de seguretat.

Sé que està al límit de les 20Mb, i no sé si deu ser la raó per la qual no me'l carrega. Podria demanar que em partissin la còpia, me la tornessin a enviar, i penjar-la en dues parts? Es pot fer?

Moltes gràcies,

Quim Balaguer.-

Imatge Pepi Garrote Alcaide
per Pepi Garrote Alcaide - dijous, 14 setembre 2017, 10:11

Bon dia Quim,

Els backups dels cursos de moodel tenen extensió mbz,  un nom de fitxer vàlid és "backup-moodle2-course-40342-1617cddi-20161005-0855-nu.mbz". És per això que se't queixa.

Des del moodle en el que tingueu el curs només cal fer la Còpia de seguretat i no modifiqueu l'extensió del fitxer. Si has de demanar la còpia del curs, podries provar primer a canviar l'extensió del fitxer de .zip a .mbz.

En principi si la còpia no arriba a 20 Mb no hauries de tenir problema.

Espero que que t'ensortis, ja ens diràs

Pepi