Proposta didàctica pel primer trimestre de l’assignatura disponible per poder ser utilitzada per cada professor/a en el Moodle del seu centre, prèvia personalització i adaptació al projecte educatiu del centre.

En aquests materials disposeu d’indicacions per a la personalització i d’una guia didàctica docent que facilitarà la implementació del curs en la planificació de l’assignatura.

Aquests materials estan desenvolupats per professorat especialista de cada assignatura en el marc del pla d’educació digital de Catalunya i seguint el currículum establert.

Aquest curs ocupa més de 20Mb, els espais Moodle d'Àgora/Eix disposen d'un importador directe que no requereix fer cap descàrrega ni pujada de fitxers. En cas que el Moodle del vostre centre tingui limitat el tamany dels cursos a restaurar, podeu superar aquesta limitació fent la restauració del curs des del Drive de Google. Cal, doncs, que l'administrador del Moodle del centre configuri el Drive com a repositori d'arxius del Moodle. Per fer-ho pot seguir els passos indicats en aquesta PMF del Moodle d'Àgora.

Com a alternativa, també podeu accedir al Moodle com a gestor de centre i anar a la secció "Enviament de fitxers grans al Moodle". En aquesta PMF està explicat com fer-ho."





Autor/a: Rosa Guiu Gonzàlez
Llicència: Creative Commons: Reconeixement – NoComercial – CompartirIgual (by-nc-sa)

Proposta didàctica pel primer trimestre de l’assignatura disponible per poder ser utilitzada per cada professor/a en el Moodle del seu centre, prèvia personalització i adaptació al projecte educatiu del centre.

En aquests materials disposeu d’indicacions per a la personalització i d’una guia didàctica docent que facilitarà la implementació del curs en la planificació de l’assignatura.

Aquests materials estan desenvolupats per professorat especialista de cada assignatura en el marc del pla d’educació digital de Catalunya i seguint el currículum establert.

Aquest curs ocupa més de 20Mb, els espais Moodle d'Àgora/Eix disposen d'un importador directe que no requereix fer cap descàrrega ni pujada de fitxers. En cas que el Moodle del vostre centre tingui limitat el tamany dels cursos a restaurar, podeu superar aquesta limitació fent la restauració del curs des del Drive de Google. Cal, doncs, que l'administrador del Moodle del centre configuri el Drive com a repositori d'arxius del Moodle. Per fer-ho pot seguir els passos indicats en aquesta PMF del Moodle d'Àgora.

Com a alternativa, també podeu accedir al Moodle com a gestor de centre i anar a la secció "Enviament de fitxers grans al Moodle". En aquesta PMF està explicat com fer-ho."


Autor/a: Marina Estaña Franco
Llicència: Creative Commons: Reconeixement – NoComercial – CompartirIgual (by-nc-sa)

Proposta didàctica pel primer trimestre de l’assignatura disponible per poder ser utilitzada per cada professor/a en el Moodle del seu centre, prèvia personalització i adaptació al projecte educatiu del centre.

En aquests materials disposeu d’indicacions per a la personalització i d’una guia didàctica docent que facilitarà la implementació del curs en la planificació de l’assignatura.

Aquests materials estan desenvolupats per professorat especialista de cada assignatura en el marc del pla d’educació digital de Catalunya i seguint el currículum establert.

Aquest curs ocupa més de 20Mb. En cas que el Moodle del vostre centre tingui limitat el tamany dels cursos a restaurar, podeu superar aquesta limitació fent la restauració del curs des del Drive de Google. Cal, doncs, que l'administrador del Moodle del centre configuri el Drive com a repositori d'arxius del Moodle. Per fer-ho pot seguir els passos indicats en aquesta PMF del Moodle d'Àgora.

Com a alternativa, també podeu accedir al Moodle com a gestor de centre i anar a la secció "Enviament de fitxers grans al Moodle". En aquesta PMF està explicat com fer-ho."





Autor/a: Lluís Guzmán Pujol
Llicència: Creative Commons: Reconeixement – NoComercial – CompartirIgual (by-nc-sa)

test_mida



Autor/a: monica grau
Llicència: Creative Commons: Reconeixement – NoComercial – CompartirIgual (by-nc-sa)

This course contains examples of most of the standard activities in Moodle.

Aquest curs està destinat a servir de suport a les classes presencials. d'Educació Visual i Plàstica de segon d'ESO, inclou l'específicació dels exercicis pràctics a dur a terme a l'aula així com materials de suport per a la seva presentació a l'aula.

"Aquest projecte ha estat realitzat en el marc del curs de formació telemàtica "D204 - Ús i dinamització de Moodle" del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya durant el curs 2010-2011."

Autor/a: Sílvia Aznar
Llicència ús: Creative Commons: Reconeixement – NoComercial – CompartirIgual (by-nc-sa)


Aquest curs l’he plantejat com a suport de les classes d'Educació Visual i Plàstica de segon d'ESO. Inclou l'específicació d’alguns exercicis pràctics a dur a terme a l'aula així com materials de suport per a la seva presentació. En concret, la majoria d’exercicis en paper (DIN A3 o DIN A4) es troben agrupats en l’apartat 7 del curs.

El curs s’ha concebut com a:

  • repositori de recursos que han vist a l’aula
  • espai de reforç i aprofundiment dels conceptes explicats
  • espai de propostes compartides (activitats en parella, làmines individuals, comentaris en grup…)
  • i en definitiva, com a punt de connexió amb un espai més ampli d’aprenentatge.

Moltes de les presentacions casolanes penjades al curs són les que utilitzo a l’aula per tal de generar dubtes, debats i discussions a partir de les imatges o de les preguntes suggerides. Aquestes presentacions ppt, transformades a pdf per tal d'agilitzar el moodle, serveixen a l'alumnat per recordar els temes tractats, revisar conceptes i avançar en l'aprenentatge amb posteriors aplicacions en activitats pràctiques.

Espero que el curs us sigui útil!


Autor/a: Glòria Llompart i Mallorqués
Llicència ús: Creative Commons: Reconeixement – NoComercial – CompartirIgual (by-nc-sa)

Aquest curs l’he plantejat com a suport de les classes d'Educació Visual i Plàstica de tercer d'ESO. L'he centrat al voltant del coneixement de les produccions artístiques més contemporànies i les relacionades amb la tridimensionalitat. Es desenvolupa a partir de 5 blocs:

  1. Les produccions artístiques contemporànies
  2. Les produccions artístiques tridimensionals
  3. Els nous mitjans de producció artística 1: fotografia (part del bloc és en anglès)
  4. Els nous mitjans de producció artística 2: cinema
  5. El disseny

Inclou l'especificació d’alguns exercicis pràctics a dur a terme a l'aula així com materials de suport per a la seva presentació. Principalment, es tracta de recursos que han servit per al reforç i aprofundiment dels conceptes explicats i de propostes per a l'alumnat (activitats en parella, individuals, comentaris en grup, projectes…).

També inclou una unitat didàctica en anglès sobre la història i els gèneres de la fotografia que vaig plantejar per a participar al Pla Experimental de Llengües estrangeres del centre.

Moltes de les presentacions casolanes penjades al curs són les que utilitzo a l’aula per tal de generar dubtes, debats i discussions a partir de les imatges o de les preguntes suggerides. Aquestes presentacions ppt, transformades a pdf per tal d'agilitzar el moodle, serveixen a l'alumnat per recordar els temes tractats, revisar conceptes i avançar en l'aprenentatge amb posteriors aplicacions en activitats pràctiques.

Espero que el curs us sigui útil!

Autor/a: Glòria Llompart i Mallorqués
Llicència ús: Creative Commons: Reconeixement – NoComercial – CompartirIgual (by-nc-sa)