Biblioteca de preguntes de qüestionari

Base de dades de preguntes de qüestionari. Hi podeu aportar fitxers exportats directament d'un curs de Moodle que contingui preguntes de qüestionari que hàgiu elaborat. El fitxer pot estar en diversos formats (Moodle XML, GIFT, IMS QTI 2.0, XHML) i no ha de ser més gran de 10 Mb. Per a més informació consulteu el document Característiques dels materials.

Si les preguntes contenen imatges i fitxers complementaris caldrà que en feu un fitxer .zip comprimit i el pugeu conjuntament.

El salari, la nòmina i les derivacions socials del salari

Quadern Virtual que té com a objectiu que l'alumnat aprengui a identificar les característiques i components del salari i de les nòmines, així com per facilitar que prengui consciència de les seves aportacions socials com a treballador/a i de les contraprestacions que rep a canvi (per tant podrà esbrinar què són i per a què serveixen l'IRPF i la Seguretat Social, així com les prestacions que ofereix aquest darrer organisme). Es combina la presentació de continguts amb la resolució de supòsits pràctics i al final l'alumnat ha de realitzar un petit projecte i autoavaluar-se.

Requeriment: Tipus de pregunta 'qtype_ordening'

Previsualització: El salari, la nòmina i les derivacions socials del salari
Imma Llopart i Vidal
Nivell/s educatiu/s: CFGM