Biblioteca de materials per a les PDI

Aquesta és la base de dades de materials per a les pissarres digitals interactives (PDI).

• Hi podeu aportar fitxers amb el material en formats diversos (notebook, xbk...) i d'una mida inferior a 20 Mb. --> Com pujar materials per a PDI.
  • La imatge adjunta ha d'estar en format gif, jpg o png (no adjunteu imatges en format bmp).
  • Per tal que el material es pugui previsualitzar heu d'adjuntar un fitxer en PDF (inferior a 10 Mb).

Per cercar materials utilitzeu la pestanya "Cerca". També podeu ordenar-los per data de creació, autor/a, títol, nivell educatiu i altres dades a partir de les opcions de la part inferior de la pàgina.

Nom del recurs:
Tipus de fitxer:

Σελίδα: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 80 ()

per Catalina García González - 20 Ιούνιος 2017

MA-Matemàtiques - 10 descàrregues

Material PDI amb OoenSankoré per treballar les unitats de mesura temporal (les hores).
Continguts:
  • El rellotge analògic
  • L'esfera i els seus elements
  • Les hores en català

per Lourdes Martín Herrero - 22 Μάιος 2017

EV-Visual i plàstica - 9 descàrregues

Material de suport per al treball de l'artista a Educació Infantil.

per Laura Pujol Calzada; Roser Soria Martín - 11 Απρίλιος 2017

MU-Música - 52 descàrregues

Unitat didàctica: Treballem la discriminació del so.
Es presenten 4 instruments: els bongos, el piano, el violí i el violí egipci. L'objectiu és que els/les alumnes reconeguin els instruments i discriminen el seu so.

per Noemi Almansa - 3 Απρίλιος 2017

MU-Música - 36 descàrregues

Activitat de discriminació sonora per a P3

Clicant les imatges es reprodueixen els sons

Per a realitzar l'activitat cal reconèixer quina imatge

representa un so, clicar per escoltar-ho i finalment

arrossegar la icona de SO o de SILENCI al quadre

de sota de cada dibuix.

per Noemi Almansa - 21 Μάρτιος 2017

MU-Música - 16 descàrregues

Us presento una proposta per a treballar a l'aula la "marxa" del ballet "Trencanous" de txaikovsky.

Una Audició Musical Activa en què els alumnes aprenen primer a recitar el ritme que desprès reconeixeràn a l'obra.

Per aprendre la forma rondó de manera vivencial i desprès completar el musicograma.

He elaborat el material per als meus alumnes de Cicle Superior i he afegit imatges de domini públic, d'utilització lliure.

per Noemi Almansa Ortiz - 22 Φεβρουάριος 2016

MU-Música - 31 descàrregues

Activitat per a afegir la línea divisòria i la doble barra final a una fòrmula rítmica donada.

per Noemi Almansa Ortiz - 15 Ιανουάριος 2014

MU-Música - 14 descàrregues

Continuació.

S'hi afegeixen altres fòrmules rítmiques.

per Noemi Almansa Ortiz - 15 Ιανουάριος 2014

MU-Música - 15 descàrregues

És un recurs Notebook per a la pissarra digital.

consta d'una primera part visual per a explicar el compàs de 4 pulsacions i les figures rítmiques que el poden omplir així com els silencis.

I una segona part imteractiva en la què els alumnes poden omplir les pulsacions del compàs amb les figures que vulguin escollir.

La Unitat Didàctica sensera consta de tres arxius Notebook.

per Balbina Falceto Macarulla i Noemí Munné Reig - 20 Ιανουάριος 2017

Aquest curs 2015-16 el Projecte Implica’t+ ha elaborat un conte,  Sota l’acàcia, l'autor del qual és Jaume Centelles.

Un relat que narra la història de la Fina, una nena d’onze anys que té una vida acomodada. El conte la situa en els darrers dies de curs i les seves emocions estan repartides entre la representació d’una obra de teatre escolar, la lectura de les cartes que el seu pare li envia des de l’Antàrtida i l’horitzó d’un estiu que és a tocar. Tot sembla plàcid i tranquil però un encontre sota l’acàcia del parc amb un noi nouvingut al poble li canviarà la percepció del món que l’envolta i descobrirà que no tothom viu com ella. Sabrà, de primera mà, què significa la pobresa i com són de dures les guerres.

En aquesta part 2 del conte "Sota l'acàcia", podeu trobar la guia didàctica amb activitats del conte per treballar a l'educació infantil i una presentació Power Point del conte amb imatges, veus i pictogrames.

per Balbina Falceto Macarulla i Noemí Munné Reig - 20 Ιανουάριος 2017

En aquesta part 1, del conte "Sota l'acàcia", podeu trobar el conte de Jaume Centelles adaptat a l'educació infantil, en un arxiu Notebook per Pissarra Digital Interactiva, que inclou un diccionari bilingüe i una activitat en anglès, i també el text del conte adaptat en format PDF

Per poder veure la guia didàctica amb actvitats per aquest conte i també una presentació Power Point amb imatges, enllaços de veu i pictogrames, cal que consulteu "Conte Sota l'Àcacia. Educació Infantil, Part 2".

Σελίδα: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 80 ()