Biblioteca de materials per a les PDI

Aquesta és la base de dades de materials per a les pissarres digitals interactives (PDI).

  • Hi podeu aportar fitxers amb el material en formats diversos (notebook, xbk...) i d'una mida inferior a 20 Mb. --> Com pujar materials per a PDI.
  • La imatge adjunta ha d'estar en format gif, jpg o png (no adjunteu imatges en format bmp).
  • Per tal que el material es pugui previsualitzar heu d'adjuntar un fitxer en PDF (inferior a 10 Mb).

Per a més informació consulteu el document Característiques dels materials.

Per cercar materials utilitzeu la pestanya "Cerca". També podeu ordenar-los per data de creació, autor/a, títol, nivell educatiu i altres dades a partir de les opcions de la part inferior de la pàgina.


IMPORTANT:

Tingueu en compte que la llicència genèrica del lloc és Creative Commons Reconeixement - No comercial - Compartir igual (text legal), de manera que tingueu cura amb els drets d'autoria. El fet de pujar un material implica que coneixeu i accepteu les "Condicions d'ús" del servei.

En particular, totes les imatges que utilitzeu als materials han d'estar referenciades i tenir una llicència Creative Commons.


        
 
Nom del recurs:
Nivell educatiu:
Àrea curricular:
Àmbit competencial:
Autor/a:
Tipus de fitxer:

Orria: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 80 ()

per Noemi Almansa Ortiz - 2016(e)ko otsailak 22

MU-Música - 5 descàrregues

Activitat per a afegir la línea divisòria i la doble barra final a una fòrmula rítmica donada.

 

per Noemi Almansa Ortiz - 2014(e)ko urtarrilak 15

MU-Música - 1 descàrregues

Continuació.

S'hi afegeixen altres fòrmules rítmiques.

 

per Noemi Almansa Ortiz - 2014(e)ko urtarrilak 15

MU-Música - 1 descàrregues

És un recurs Notebook per a la pissarra digital.

consta d'una primera part visual per a explicar el compàs de 4 pulsacions i les figures rítmiques que el poden omplir així com els silencis.

I una segona part imteractiva en la què els alumnes poden omplir les pulsacions del compàs amb les figures que vulguin escollir.

La Unitat Didàctica sensera consta de tres arxius Notebook.

 

per Balbina Falceto Macarulla i Noemí Munné Reig - 2017(e)ko urtarrilak 20

IN-Interdisciplinar - 6 descàrregues

Aquest curs 2015-16 el Projecte Implica’t+ ha elaborat un conte,  Sota l’acàcia, l'autor del qual és Jaume Centelles. 

Un relat que narra la història de la Fina, una nena d’onze anys que té una vida acomodada. El conte la situa en els darrers dies de curs i les seves emocions estan repartides entre la representació d’una obra de teatre escolar, la lectura de les cartes que el seu pare li envia des de l’Antàrtida i l’horitzó d’un estiu que és a tocar. Tot sembla plàcid i tranquil però un encontre sota l’acàcia del parc amb un noi nouvingut al poble li canviarà la percepció del món que l’envolta i descobrirà que no tothom viu com ella. Sabrà, de primera mà, què significa la pobresa i com són de dures les guerres.

En aquesta part 2 del conte "Sota l'acàcia", podeu trobar la guia didàctica amb activitats del conte per treballar a l'educació infantil i una presentació Power Point del conte amb imatges, veus i pictogrames. 




 

per Balbina Falceto Macarulla i Noemí Munné Reig - 2017(e)ko urtarrilak 20

IN-Interdisciplinar - 1 descàrregues

Aquest curs 2015-16 el Projecte Implica’t+ ha elaborat un conte,  Sota l’acàcia, l'autor del qual és Jaume Centelles. 

Un relat que narra la història de la Fina, una nena d’onze anys que té una vida acomodada. El conte la situa en els darrers dies de curs i les seves emocions estan repartides entre la representació d’una obra de teatre escolar, la lectura de les cartes que el seu pare li envia des de l’Antàrtida i l’horitzó d’un estiu que és a tocar. Tot sembla plàcid i tranquil però un encontre sota l’acàcia del parc amb un noi nouvingut al poble li canviarà la percepció del món que l’envolta i descobrirà que no tothom viu com ella. Sabrà, de primera mà, què significa la pobresa i com són de dures les guerres.

En aquesta part 1, del conte "Sota l'acàcia", podeu trobar el conte de Jaume Centelles adaptat a l'educació infantil, en un arxiu Notebook per Pissarra Digital Interactiva, que inclou un diccionari bilingüe i una activitat en anglès, i també el text del conte adaptat en format PDF

Per poder veure la guia didàctica amb actvitats per aquest conte i també una presentació Power Point amb imatges, enllaços de veu i pictogrames, cal que consulteu "Conte Sota l'Àcacia. Educació Infantil, Part 2". 

 

per Eva Duran i Pascual - 2016(e)ko abenduak 5

IN-Interdisciplinar - 159 descàrregues

Diferents activitats sobre les tortugues per a nens i nenes de P3. S'hi engloba matemàtica, lectoescriptura, descoberta de l'entorn, música... He utilitzat alguna pàgina del projecte sobre les tortugues que Maite Segura, l'any 2012, ja va crear. 

Les Tortugues
 

per Vanesa Parra - 2016(e)ko urriak 16

LE-Llengües estrangeres - 8 descàrregues

Activitat en anglès per treballar la numeració (1-10)

L'activitat utilitza un vídeo senzill com a input i recull una sèrie d'activitats per treballar el reconèixer nombres, relacionar nombre i nom en anglès, identificar el nom del nombre de forma escrita i reproduir-los de manera escrita.

La producció escrita és poca, donada l'edat a la que va adreçada. 


Revisem els números de l'1 al 10 en anglès.
 

per Mª Celeste Botella Peris - 2016(e)ko irailak 20

LC-Llengua catalana i literatura - 70 descàrregues

Conte per a treballar al CI.

 

per Eulàlia Garcia Quincoces - 2016(e)ko abuztuak 4

CS-Ciències socials - 46 descàrregues

Joc que consisteix en identificar fotografies i definicions i classificar-les en l'edat prehistòrica que pertany. És un joc pensant per fer en grups.

Està destinat a l'alumnat del Cicle Superior de Primària.

OBJECTIUS:

Diferenciar les diferents edats de la Prehistòria.

Analitzar fotografies d’objectes arqueològics i classificar-los segons l’edat que correspon.

El joc pot servir tant per introduir les edats de la prehistòria, com per jugar-hi una vegada ja hem donat la teoria i avaluar el grau de coneixements adquirits.

Al ser un joc grupal els grups poden ser triats pel mestre/a per assegurar així l’atenció a la diversitat.

 

per Montserrat Oller Valls - 2016(e)ko uztailak 31

IN-Interdisciplinar - 79 descàrregues

Amb aquest calendari els nens i nenes podran fer diàriament el seguiment de tots els esdeveniments del curs. Poden dibuixar el temps amb l'eina "llapis", escriure activitats que faran aquell mes, assenyalar els aniversaris (es pot posar la foto de l'alumne amb la corona o el pastís), comptar els dies que falten per fer una sortida o activitat... També podeu fer recomptes (estadístiques) del temps que ha fet aquell mes que podeu enregistrar en la taula de la pàgina nº3 per fer una comparativa entre els diferents mesos. Totes les imatges inserides als diferents mesos es poden desblocar i eliminar o moure de lloc.

 
Orria: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 80 ()