Fòrum de dubtes i suggeriments

DATA ID

DATA ID

per David Vercher Ruiz -
Nombre de respostes: 6
Hola, estic intentat pujar un treball de smart i quant ja acaba de carregar el 100% hem diu "DATA ID incorrecte"  algú sap que faig mal?

Gràcies

En resposta a David Vercher Ruiz

Re: DATA ID

per Administrador/a Alexandria -
Hola David,

Ens pots donar més detalls del procediment que segueixes? Principalment:
  • Biblioteca on estàs intentant fer la fitxa (si ens pots escriure l'adreça millor)
  • Tipus de fitxer que estàs pujant. Si vols, el pots adjuntar aquí per veure que sigui correcte.
  • En quin moment et dóna l'error exactament? Si pots, envia una captura de pantalla amb l'error.
Mirem d'esbrinar què està passant...

Equip Alexandria
En resposta a David Vercher Ruiz

Re: DATA ID

per Carmen Real Cerezo -
Hola!

A mi em passa el mateix, fa dies que estic pujant activitats sense problemes però ahir i avui em dona el mateix error ID.
Omplo totes les caselles, pujo un fitxer PDI Smart notebook, el pdf i la imatge (jpg). Quan sembla que el procès s'ha acabat surt una pantalla amb un requadre vermell i el missatge. "Data ID is incorrect". Dona l'opció de continuar però et fa repetir el procés.
Què deu ser?

Gràcies,
En resposta a Carmen Real Cerezo

Re: DATA ID

per Administrador/a Alexandria -
Hola,

Sembla una errada tècnica, trameto la incidència corresponent i ja us n'informarem. Moltes gràcies per avisar.

Ara està funcionant correctament. Victor, he fet una prova i he pogut crear la fitxa amb l'arxiu notebook que has enviat. Prova de tornar-la a crear i si de cas comprova que la mida del pdf no sigui excessiva.

Si aconsegueixes crear la fitxa ens ho dius, val?

Salutacions,

Equip Alexandria