Fòrum de dubtes i suggeriments

No m'accepta un arxiu amb format .zip

No m'accepta un arxiu amb format .zip

per JOAQUIM BALAGUER BRUGUERA -
Nombre de respostes: 5

Bon dia,

intento penjar un arxiu de 19,5 Mb, amb format .zip, i em surt un missatge que em diu que no pot ser acceptat:


Quin problema hi ha?

Pot ser problema de l'arxiu original? Me l'han enviat per correu des d'una altra escola.

Ja em direu,

Quim Balaguer.-

En resposta a JOAQUIM BALAGUER BRUGUERA

Re: No m'accepta un arxiu amb format .zip

per JOSEFA GARROTE ALCAIDE -

Bon dia Quim,

no comentes quin tipus de recurs vols afegir, si és un curs Moodle, material PDI o SCORM.

Tot i així, la mida del fitxer és molt propera al límit permès. Consulta les consideracions per reduir la mida dels fitxers per tal de facilitar la seva gestió.


Per atendre el teu dubte necessitem saber el recurs que intentes pujar.

Ja ens diràs


salutacions

Pepi Garrote

En resposta a JOSEFA GARROTE ALCAIDE

Re: No m'accepta un arxiu amb format .zip

per JOAQUIM BALAGUER BRUGUERA -

Bon dia,

Tens raó, no vaig comentar quin tipus d'arxiu era.

És un curs Moodle, COMPETIC 2 per a FPA. El tenia instal·lat al Moodle del CFA, he canviat de centre i vaig demanar que m'enviessin per correu la còpia de seguretat.

Sé que està al límit de les 20Mb, i no sé si deu ser la raó per la qual no me'l carrega. Podria demanar que em partissin la còpia, me la tornessin a enviar, i penjar-la en dues parts? Es pot fer?

Moltes gràcies,

Quim Balaguer.-

En resposta a JOAQUIM BALAGUER BRUGUERA

Re: No m'accepta un arxiu amb format .zip

per JOSEFA GARROTE ALCAIDE -

Bon dia Quim,

Els backups dels cursos de moodel tenen extensió mbz,  un nom de fitxer vàlid és "backup-moodle2-course-40342-1617cddi-20161005-0855-nu.mbz". És per això que se't queixa.

Des del moodle en el que tingueu el curs només cal fer la Còpia de seguretat i no modifiqueu l'extensió del fitxer. Si has de demanar la còpia del curs, podries provar primer a canviar l'extensió del fitxer de .zip a .mbz.


En principi si la còpia no arriba a 20 Mb no hauries de tenir problema.

Espero que que t'ensortis, ja ens diràs


Pepi

En resposta a JOSEFA GARROTE ALCAIDE

Re: No m'accepta un arxiu amb format .zip

per LIVIA MARGARITA GARCIA SANCHEZ -
Hi ha a la Biblioteca de cursos Moodle, altres cursos amb aquesta extensió i no es poden pujar al Moodle de l'institut
Com hem de fer per pujar aquests cursos al nostre Moodle?
Lengua castellana y literatura - 1r d'ESO
Descàrrega:
Fitxer (ZIP) sd_castella.zip
En resposta a LIVIA MARGARITA GARCIA SANCHEZ

Re: No m'accepta un arxiu amb format .zip

per Administrador/a Alexandria -
Bon dia:

Hem provat a descarregar el fitxer zip i importar-lo des d'un moodle-eix. Com que l'extensió zip correspon a un format antic de moodle, moodle-eix el transforma a un format més actual i després l'incorpora satisfactòriament.

Si el vostre moodle no fa aquesta transformació automàticament, digueu-nos-ho i podem provar amb un fitxer .mbz generat a partir del curs.

Un cop importat hem comprovat, però, que en aquest curs hi ha una pila d'enllaços trencats. Potser no us serà gaire útil.